Jednotný vizuálny štýl študentského divadla na Fakulte Informatiky – Mgr. Marián Moravčík
Mgr. Marián Moravčík
Bakalářská práce
Jednotný vizuálny štýl študentského divadla na Fakulte Informatiky
Corporate identity of students' theater on Faculty of Informatics
Abstract:
Bachelor thesis is composed of two parts, practical and theoretical. Main goal of the practical part of this thesis is to create corporate identity to serve the purpose of student's theatre. On the basis of artistic proposal, the logotype with his exact description in graphic manual and realization of web presentation of student's theatre will be created. Theoretical part deals with the basic characteristics …víceAbstract:
Bakalárska práca sa skladá z dvoch častí, a to praktickej a teoretickej. Cieľom praktickej časti tejto práce je vytvorenie jednotného vizuálneho štýlu tak, aby vyhovoval účelu divadelného súboru. Na základe výtvarného návrhu bude vytvorený logotyp, jeho podrobný popis v grafickom manuáli a návrh a realizácia webovej prezentácie študentského divadla. Teoretická časť sa zaoberá základnými vlastnosťami …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w6k2g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
- Oponent: MgA. Jana Malíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
EVERYDAY (DESIGN)
Juliana KIMLIČKOVÁ -
Design nábytku a interiérových doplňků
Annamária Dovalová -
Design v oblasti duševního zdraví
Izabela Princová -
Character design houbového humanoida
Laura Farkas -
Vizuální styl festivalu Zlin Design Week
Diana Randjaková -
Čo je motion dizajn?
Monika Reháková -
VIZUÁLNÍ STYL HUDEBNÍ SKUPINY
Markéta KŘÍŽOVÁ -
Marketingový význam body image pro generaci Y
Jakub Barvínek