Postoj pedagogických pracovníků středních odborných škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje – Bc. Jan Kadlec
Bc. Jan Kadlec
Diplomová práce
Postoj pedagogických pracovníků středních odborných škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje
Vocational school educators' view on supervision as a professional development tool
Anotace:
Diplomová práce představuje realizaci supervize ve školství jako nástroje profesního rozvoje pedagogů, zaměřuje se na její celkový přínos i případná omezení. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o druzích, formách a funkcích supervize v pomáhajících profesích a o významu supervize jako prostředku k prevenci syndromu vyhoření. Empirická část je zaměřena na problematiku supervize a její hodnocení …víceAbstract:
The present thesis represents the implementation of supervision in the school system as a tool for professional development of teachers, focuses on its overall benefits as well as possible limitations. The theoretical section summarizes the insights on the types, forms and functions of supervision in helping professions and on the importance of supervision as a means of preventing occupational burnout …víceKlíčová slova
supervize učitelů střední odborná škola profesní rozvoj učitele prevence syndromu vyhoření pomáhající profese podpora týmová supervize teacher supervision secondary vocational school professional development of teachers prevention of burnout syndrome helping professions support team supervision
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fl8fe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Lorenzová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLEC, Jan. \textit{Postoj pedagogických pracovníků středních odborných škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/arny59/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Professional development of English teachers
Lucie Ondrová -
Professional Development of Beginning Psychotherapists Trained in Gestalt Therapy, CBT and Psychodynamic Therapy
Lenka Maruniaková -
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
Bisola Christiana ADELEKE -
Teachers of upper secondary schools as targets of violence
Ondřej Ling -
Prevence rizikového chování na střední odborné škole
Natálie Francová