Music Sociology as a Method: Operatic Works and the Case of Pavel Haas's Charlatan – Bc. Jakub Filip
Bc. Jakub Filip
Diplomová práce
Music Sociology as a Method: Operatic Works and the Case of Pavel Haas's Charlatan
Music Sociology as a Method: Operatic Works and the Case of Pavel Haas's Charlatan
Anotace:
Predkladaná práca je príspevkom k diskusii o uplatnení kvalitatívnych sociologických metód pri skúmaní operných diel. Autor v práci navrhuje vymedzenie terminologického aparátu, ktorého ucelenosť v predmetnej oblasti chýba. Rozlišuje tak hudobnú sociológiu od sociológie hudby a ponúka prehľad jednotlivých problémov, ktoré tieto prístupy riešia. Zároveň formuluje teoreticko-metodologický rámec, inšpirovaný …víceAbstract:
The contribution of this Master's thesis lies in resolving particular methodological issues, describing challenges and proposing possible solutions in the field of qualitative sociological research focused on operatic works. First, author formulates terminological definitions delimiting approaches termed as music sociology and sociology of music. Methodologically, it is based on cultural sociological …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vgcnb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda