Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností – Denisa Fryčáková
Denisa Fryčáková
Bakalářská práce
Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností
Telecommunication companies customer service evaluation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá telekomunikačními službami se zaměřením na zhodnocení služeb zákaznického servisu vybraných mobilních společností T-Mobile Czech Republic a.s., Vodafone Czech Republic a.s. a O2 Czech Republic a.s. Cílem práce je analyzovat a následně vyhodnotit poskytované služby zákaznického servisu vybraných mobilních operátorů. Praktická část práce je zpracována na základě komparativní …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with telecommunication services. It is focusing on evaluation customer service of telecommunication companies T-Mobile Czech Republic Plc., Vodafone Czech Republic Plc. and O2 Czech Republic Plc. This thesis aims to analyze and compare provided customer service of selected mobile operators. The practical part of the thesis is processed using comparison analysis, and there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Hana Neradilová
- Oponent: Ing. Marta Štěpánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 6. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Logistika / Logistika služeb (LOG)
Práce na příbuzné téma
-
Mobile virtual network operator as a new type of a telecommunication services provider
Marek Štěpán -
Návrh na optimalizaci procesu obchodního reportingu v telekomunikační společnosti
Irena Slanařová -
Telekomunikační služby nabízené na metalických přístupových sítích.
Lukáš Tesař -
Telekomunikační služby přenášené pomocí silnoproudých sítí
David Možný -
Nepřiměřená ujednání ve smlouvách o poskytování telekomunikačních služeb
Lucie Findejsová -
Optimalizace nákladů na mobilní telekomunikační služby Ministerstva práce a sociálních věcí
Kateřina Břízová -
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková -
Zákaznický servis a systém distribuce jízdenek ve veřejné hromadné osobní dopravě
Dineo Sara Mofokeng