Mgr. Tadeáš Viktorin

Bakalářská práce

PPC jako efektivní nástroj propagace internetového obchodu

PPC as an effective e-commerce propagation tool
Anotace:
V této práci se řeší problematika internetového marketingu a podrobněji je popsán marketing v PPC (Pay Per Click) systémech. Je demonstrována praktická tvorba PPC kampaní, jejich optimalizace a následné vyhodnocení výsledků.
Abstract:
This thesis describes the issues of internet marketing, mainly the marketing with PPC systems. It shows the practical creation of PPC campaigns, optimization and evaluation of the results.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Dalibor Toth
  • Oponent: RNDr. Bc. Jonáš Ševčík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika