Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty – Bc. Gaurav Ashok Pandit
Bc. Gaurav Ashok Pandit
Diplomová práce
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Abstract:
This thesis focuses on analyzing how individuals perceive the Amul Chocolate brand, specifically its chocolate bars, in India. The purpose is to identify areas for improvement in its marketing communication strategy. The literature review covers brand theory and marketing communication principles from credible sources. The methodology section covers qualitative and quantitative research methods, as …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Veronika Zajíčková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANDIT, Gaurav Ashok. \textit{Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation \&{} Brand Loyalty}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/arsfpj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
Salome Baghaturia -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
1. 4. 2024
Mach, J.
1. 4. 2024
Mach, J.
1. 4. 2024