Marketingová strategie oděvní společnosti Zara – Nikola SEMBOLOVÁ
Nikola SEMBOLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie oděvní společnosti Zara
Marketing strategy of Zara clothing company
Abstract:
Oděvní společnost Zara je jednou z nejrychleji rostoucích módních společností. Jedná se o španělskou značku, která rovněž zaujímá místo na českém trhu. Cílem bakalářské práce je zjistit povědomí mladších spotřebitelů ohledně oděvní značky Zara v České republice. Dílčími cíli je analyzovat její marketingovou strategii a případně navrhnout doporučení na zlepšení. Práce se skládá ze dvou částí - praktické …moreAbstract:
Zara clothing company is one of the fastest growing fashion companies. It is a Spanish brand, which also occupies a place on the Czech market. The goal of the bachelor thesis is to find out the awareness of young consumers about the clothing brand Zara in the Czech Republic. The partial goals are to analyze its marketing strategy and try to propose recommendations for improvement. The work consists …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SEMBOLOVÁ, Nikola. Marketingová strategie oděvní společnosti Zara. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Czech Philology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro graficko-oděvní firmu
Michael Potocký -
Návrh marketingové strategie pro novou oděvní značku
Markéta Křížová -
Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí
Helena Fabini -
Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh.
Ivan Akimov -
Marketingová strategie
Luboš Ducháček -
Návrh marketingové strategie značky VINTAGE by Comtessa
Irina Djukič -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh
Dana JERMANOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights