Pavel Junek
Bachelor's thesis
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
The price as a factor of competition in gastronomy
Abstract:
Cílem práce je dospět ke zjištění, zda cena jako jeden z aspektů gastronomických služeb hraje roli jako faktor konkurence. Očekávanými výstupy bude výsledek dotazníkového šetření a uskutečněných rozhovorů s majiteli a provozovateli restauračních zařízení. Inspiračním vzorem pro uvedené rozhovory byly právě výsledky dotazníkového šetření, o jehož výstupy jsem se při vedení těchto rozhovorů opíral. Těžiště …moreAbstract:
The aim of the thesis is to reach a conclusion whether price as one of the aspects of gastronomic services plays a role as a factor of competition. The expected outputs will be the result of the questionnaire survey and the interviews conducted with owners and operators of restaurant establishments. The inspiration for these interviews was the results of the questionnaire survey, the outputs of which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/kwqrf/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Vizuální a komunikační styl sportovního a restauračního zařízení
Eunice Sojková -
Podnikatelský záměr restauračního zařízení
Michaela Kaprálová -
Podnikatelský plán pro založení restauračního zařízení
Štěpán Slovák -
Podnikatelský záměr pro založení restauračního zařízení
Michael Slovák -
Podnikatelský plán na založení restaurace
Josef Kolník -
Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restaurace
Kateřina Száková -
Spokojnosť hostí s ponukou reštaurácie v Penzióne Irenka
Terézia Chovancová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová