Příjem tísňové komunikace v podmínkách základních složek IZS – Magdaléna Parkanová
Magdaléna Parkanová
Diplomová práce
Příjem tísňové komunikace v podmínkách základních složek IZS
Anotace:
V této závěrečné práci bych ráda představila nové možnosti a přínos při zapojení umělé inteligence do příjmu tísňové komunikace u základních složek IZS. Jedná se z mého pohledu o moderní přístup ke zpracování jednotlivých událostí. Není úplně jednoduché přijmout fakt, že umělá inteligence je na této planetě využívána v čím dál větším měřítku a začíná často i sekundovat na místech, kde chyba nebo neprofesionální …víceAbstract:
In this thesis I would like to introduce new possibilities and benefits of incorporating artificial intelligence into emergency reception communication in basic emergency services. From my point of view, these are modern approach to event processing. It is not entirely easy to accept the fact that artificial intelligence is on this planet and is beginning to be used on an ever-increasing scale. Secondarily …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.vsci.cz/th/cnjyk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Roman Bílý, MBA
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michaela Hýbnerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola CEVROVysoká škola CEVRO
Magisterský studijní program / obor:
Bezpečnostní management / Bezpečnostní management
Práce na příbuzné téma
-
Zátěžové faktory plynoucí z vytěžování tísňových volání v rámci Telefonního centra tísňového volání 112 a tísňové linky 150.
Dominika Schejbalová -
Vliv výkonu profese v rámci Telefonního centra tísňového volání 112 a tísňové linky 150 na kvalitu spánku
Tereza Fliegerová -
Psychická zátěž pracovníků telefonního centra tísňového volání 112
Jiřina Navrátilová -
Připravenost operátorů Telefonních center tísňového volání 112 na krizovou komunikaci s osobami se suicidální tendencí
Jaroslav Ráž -
Analýza možností využití lokalizačních systémů na telefonním centru tísňového volání 112
Kristýna Čejková -
Význam telefonního centra tísňového volání 112 pro ochranu obyvatelstva a krizové řízení v České republice
Diana Musílková -
Mezinárodní krizová komunikace v organizaci
Karel Hanzelka -
Komunikace s veřejností během mimořádných událostí – doporučené chování během útoku aktivního střelce
Veronika Kantorová