Martin HEMZA
Bachelor's thesis
Koncept kázně u budoucího učitele
The dicipline of a novice teacher
Abstract:
Bakalářská práce na téma koncept kázně u budoucího učitele si dává za cíl zjistit pohled budoucích učitelů na problematiku kázně, využití kázeňských prostředků, vybudování a udržení autority a osobnosti učitele. Praktická část práce se pak odráží od teoretické části bakalářské práce a zjišťuje pohled budoucích učitelů na celkovou problematiku všech cílů celé bakalářské práceAbstract:
The bachelor thesis on the concept of discipline of a future teacher aims to find out the perspective of future teachers on the issue of discipline, the usage of disciplinary methods, building and maintaining their authority and personality of the teacher. The practical part of the work is then reflected from the theoretical part of the bachelor thesis and finds out the view of future teachers on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Buchtová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEMZA, Martin. Koncept kázně u budoucího učitele. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / AJ-SV
Theses on a related topic
-
Kázeň ve škole z pohledu začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Darja Hajderová -
Kázeň a začínající učitel na druhém stupni základní školy
Iva Hoferková -
Kázeň a začínající učitel odborného výcviku
Michaela Dvořáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights