Martin HEMZA
Bakalářská práce
Koncept kázně u budoucího učitele
The dicipline of a novice teacher
Anotace:
Bakalářská práce na téma koncept kázně u budoucího učitele si dává za cíl zjistit pohled budoucích učitelů na problematiku kázně, využití kázeňských prostředků, vybudování a udržení autority a osobnosti učitele. Praktická část práce se pak odráží od teoretické části bakalářské práce a zjišťuje pohled budoucích učitelů na celkovou problematiku všech cílů celé bakalářské práceAbstract:
The bachelor thesis on the concept of discipline of a future teacher aims to find out the perspective of future teachers on the issue of discipline, the usage of disciplinary methods, building and maintaining their authority and personality of the teacher. The practical part of the work is then reflected from the theoretical part of the bachelor thesis and finds out the view of future teachers on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Buchtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEMZA, Martin. Koncept kázně u budoucího učitele. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Kázeň ve škole z pohledu začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Darja Hajderová -
Kázeň a začínající učitel na druhém stupni základní školy
Iva Hoferková -
Kázeň a začínající učitel odborného výcviku
Michaela Dvořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva