Magdaléna Rychtová

Master's thesis

Analýza nástrojů internetového marketingu v konkrétním elektronickém obchodě

The analysis of internet marketing tools in the specific eshop
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza nástrojů internetového marketingu, které pro svou činnost využívá konkrétní elektronický obchod. V teoretické části práce je představen internetový marketing a jeho vybrané nástroje. V aplikační části je využito těchto poznatků a zvolené nástroje jsou blíže zhodnoceny. Dále jsou u každého z nástrojů navržena opatření, které by zvýšily jejich účinnost. Konkrétně se jedná …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the internet marketing tools, which are used by specific e-shop for their activities. The theoretical part of the thesis presents Internet marketing and its selected tools. In the application section are these tools evaluated. For each toll there are proposed measures to increase their effectiveness. Specifically, search engine marketing (PPC and SEO), content …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2018
  • Supervisor: Jiří Přibil
  • Reader: Taťána Hajdíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74862