Analýza nástrojů internetového marketingu v konkrétním elektronickém obchodě – Magdaléna Rychtová
Magdaléna Rychtová
Master's thesis
Analýza nástrojů internetového marketingu v konkrétním elektronickém obchodě
The analysis of internet marketing tools in the specific eshop
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza nástrojů internetového marketingu, které pro svou činnost využívá konkrétní elektronický obchod. V teoretické části práce je představen internetový marketing a jeho vybrané nástroje. V aplikační části je využito těchto poznatků a zvolené nástroje jsou blíže zhodnoceny. Dále jsou u každého z nástrojů navržena opatření, které by zvýšily jejich účinnost. Konkrétně se jedná …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the internet marketing tools, which are used by specific e-shop for their activities. The theoretical part of the thesis presents Internet marketing and its selected tools. In the application section are these tools evaluated. For each toll there are proposed measures to increase their effectiveness. Specifically, search engine marketing (PPC and SEO), content …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74862
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2018
- Supervisor: Jiří Přibil
- Reader: Taťána Hajdíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74862
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet