Projekt organizace veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. – Bc. Alžběta Jadrníčková
Bc. Alžběta Jadrníčková
Diplomová práce
Projekt organizace veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o.
Project of Organization the Exhibition in Company Holík International s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá organizací účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Jejím hlavním cílem je zlepšení organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části je vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek …víceAbstract:
The Master's thesis deals with the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. Its main goal is to improve the organization of participation in the fair at Holík International s.r.o. The work is composed of theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to develop a literature search focused primarily on the field of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jadrníčková, Alžběta. Projekt organizace veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová