Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno” – Nikola Minaříková
Nikola Minaříková
Bakalářská práce
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
Brand building – case study of the brand „Life is Porno“
Anotace:
Předkládaná práce je zaměřena na komplexní analýzu a hodnocení procesů budování značky „Life is Porno“. Součástí práce je zkoumání teoretických principů tvorby a budování značky jako základu pro formulaci efektivních doporučení pro rozvoj značky. Praktická část zahrnuje kvantitativní a kvalitativní výzkum v rámci vybrané značky „Life is Porno“. Cílem práce je návrh efektivních strategií a doporučení …víceAbstract:
The presented work is focused on a comprehensive analysis and evaluation of the processes of building the “Life is Porno” brand. A part of the work is a research of the theoretical principles of brand creation and building as a foundation for the formulation of effective recommendations for brand development. The practical part includes quantitative and qualitative research within the chosen brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Lucie Kovárníková -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch