Miroslav Zemančík

Bakalářská práce

Marketingová stratégia DHL zameraná na malé a stredné podniky

Marketingová strategie DHL zaměřena na malé a střední podniky
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poznat potřeby a hodnoty malých a středních podniků (SME), coby potencionálních zákazníků DHL, a na základě toho vypracovat pro tento segment návrh marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola obsahuje teoretické definice týkající se marketingu. Druhá kapitola je zaměřena na profil DHL a její marketingový mix. Třetí kapitola obsahuje …více
Abstract:
The aim of this thesis is to recognize concrete needs of Small and Medium Enterprises (SME), and on their basis to create a proposal for a marketing strategy. The thesis is divided into three parts. The first part of the thesis discusses marketing theory. The second part is about DHL and about its marketing mix. The third part includes outcomes of the marketing strategy such as the SWOT analysis of …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je spoznať potreby a hodnoty malých a stredných podnikov (SME), čoby potencionálnych zákazníkov DHL, a na základe toho vypracovať pre tento segment návrh marketingovej stratégie. Bakalárska práca je rozdelená na tri kapitoly. Prvá kapitola obsahuje teoretické vymedzenie pojmov týkajúcich sa marketingu. Druhá kapitola je zameraná na profil DHL a jej marketingový mix. Tretia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 4. 2014
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Tomáš Zdražil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40556

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod