Miroslav Zemančík

Bachelor's thesis

Marketingová stratégia DHL zameraná na malé a stredné podniky

Marketingová strategie DHL zaměřena na malé a střední podniky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je poznat potřeby a hodnoty malých a středních podniků (SME), coby potencionálních zákazníků DHL, a na základě toho vypracovat pro tento segment návrh marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola obsahuje teoretické definice týkající se marketingu. Druhá kapitola je zaměřena na profil DHL a její marketingový mix. Třetí kapitola obsahuje …more
Abstract:
The aim of this thesis is to recognize concrete needs of Small and Medium Enterprises (SME), and on their basis to create a proposal for a marketing strategy. The thesis is divided into three parts. The first part of the thesis discusses marketing theory. The second part is about DHL and about its marketing mix. The third part includes outcomes of the marketing strategy such as the SWOT analysis of …more
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je spoznať potreby a hodnoty malých a stredných podnikov (SME), čoby potencionálnych zákazníkov DHL, a na základe toho vypracovať pre tento segment návrh marketingovej stratégie. Bakalárska práca je rozdelená na tri kapitoly. Prvá kapitola obsahuje teoretické vymedzenie pojmov týkajúcich sa marketingu. Druhá kapitola je zameraná na profil DHL a jej marketingový mix. Tretia …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 4. 2014
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Tomáš Zdražil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40556