Marketingová stratégia DHL zameraná na malé a stredné podniky – Miroslav Zemančík
Miroslav Zemančík
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia DHL zameraná na malé a stredné podniky
Marketingová strategie DHL zaměřena na malé a střední podniky
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je poznat potřeby a hodnoty malých a středních podniků (SME), coby potencionálních zákazníků DHL, a na základě toho vypracovat pro tento segment návrh marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola obsahuje teoretické definice týkající se marketingu. Druhá kapitola je zaměřena na profil DHL a její marketingový mix. Třetí kapitola obsahuje …viacAbstract:
The aim of this thesis is to recognize concrete needs of Small and Medium Enterprises (SME), and on their basis to create a proposal for a marketing strategy. The thesis is divided into three parts. The first part of the thesis discusses marketing theory. The second part is about DHL and about its marketing mix. The third part includes outcomes of the marketing strategy such as the SWOT analysis of …viacAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je spoznať potreby a hodnoty malých a stredných podnikov (SME), čoby potencionálnych zákazníkov DHL, a na základe toho vypracovať pre tento segment návrh marketingovej stratégie. Bakalárska práca je rozdelená na tri kapitoly. Prvá kapitola obsahuje teoretické vymedzenie pojmov týkajúcich sa marketingu. Druhá kapitola je zameraná na profil DHL a jej marketingový mix. Tretia …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40556
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 4. 2014
- Vedúci: Hana Chylíková
- Oponent: Tomáš Zdražil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40556
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová