Martina Bartošíková

Bachelor's thesis

Marketing a propagace doplňků stravy

Marketing and Promotion of the Dietary Supplements.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací doplňků stravy. V teoretické části je rozebrána teorie marketingových komunikací, nejdůležitější prvky direct marketingu a problematika marketingu ve farmaceutickém průmyslu a její regulace. Praktická část se věnuje analýze direct marketingové kampaně a kvantitativním průzkumem zaměřeným na zjištění nákupních preferencí uživatelů doplňků stravy a návrhu …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing activities while promoting dietary supplements. The theoretical part describes marketing activities, the most important direct marketing tools and also the issues and legal regulations of the farmaceutical products related to pro-moting. The practical part consists of the direct marketing campaign analysis and the mar-keting research and its results, showing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bartošíková, Martina. Marketing a propagace doplňků stravy. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications