Projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme – Michaela Štanzlová
Michaela Štanzlová
Master's thesis
Projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme
The Project to Improve Communication with Customers of the New Café Supreme
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracovaná literární rešerše vztahující se k marketingové komunikaci a marketingu služeb. Poznatky z teoretické části slouží jako východiska pro praktickou část. Cílem praktické části je představení kavárny Café …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on improve communication of the new Café Supreme with customers. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part is processed recherche of literature relating to marketing communication and marketing of services. The knowledge from the theoretical part serves as a starting point for the practical part. The aim of the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTANZLOVÁ, Michaela. \textit{Projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/asqcbw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štanzlová, Michaela. Projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Návrh marketingové strategie firmy
Jan Žilka -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Filip Laciga -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová