Projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme – Michaela Štanzlová
Michaela Štanzlová
Diplomová práce
Projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme
The Project to Improve Communication with Customers of the New Café Supreme
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracovaná literární rešerše vztahující se k marketingové komunikaci a marketingu služeb. Poznatky z teoretické části slouží jako východiska pro praktickou část. Cílem praktické části je představení kavárny Café …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on improve communication of the new Café Supreme with customers. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part is processed recherche of literature relating to marketing communication and marketing of services. The knowledge from the theoretical part serves as a starting point for the practical part. The aim of the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štanzlová, Michaela. Projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Návrh marketingové strategie firmy
Jan Žilka -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Filip Laciga -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová