Rozalie Sojková

Bakalářská práce

Employer Branding

Employer Branding
Anotace:
Hlavním cílem práce je identifikovat hodnoty a faktory Employee Value Propostion (EVP), na které by se měly společnosti z bankovního sektoru zaměřit, aby byly jako zaměstnavatelé atraktivní pro studenty vysokoškolských oborů týkajících se bankovnictví představující potenciální budoucí zaměstnance. V teoretické části je provedena literární rešerše, která objasňuje základní pojmy z oblasti employer brandingu …více
Abstract:
The main aim of the thesis is to identify the Employee Value Proposition (EVP) values and factors, that companies in the banking sector should focus on in order to be perceived as attractive employer by students of banking representing their potencial future employees. The theoretical part consists of literary research that clarifies the basic concept of employer branding, employer branding tools and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Marek Stříteský
  • Oponent: Gabriela Říhová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83765

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management