Role učebnic v hodinách anglického jazyka začínajících a zkušených učitelů – Bc. Anna MACHOVÁ, DiS.
Bc. Anna MACHOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Role učebnic v hodinách anglického jazyka začínajících a zkušených učitelů
The role of coursebooks in EFL lessons of beginning and experienced teachers
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku role učebnic v učitelské praxi začínajících a zkušených učitelů anglického jazyka.Abstract:
The thesis deals with the issue of coursebooks and their roles in teaching practice of English teachers.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHOVÁ, Anna. Role učebnic v hodinách anglického jazyka začínajících a zkušených učitelů. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zavádění hodnocení podporujícího učení studentem učitelství v průběhu jeho pedagogické praxe
Patrik Langr -
Analýza učebnic matematiky 1. stupně z pohledu učitelské praxe
Šárka Nováková -
Podpora reflexe praxe v učitelském vzdělávání
Petr Svojanovský -
Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v současné praxi
Karolína Čápová
Název
Vložil
Vloženo
Práva