Analýza konkurence ve vybrané firmě – Kristýna Cmielová
Kristýna Cmielová
Bachelor's thesis
Analýza konkurence ve vybrané firmě
Analysis of Competition in the Selected Company
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza konkurence ve vybrané firmě. Tato práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se konkurence, konkurenceschopnosti a situační analýzy. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na vybranou společnost a zpracovány marketingové analýzy jako je PEST analýza, SWOT analýza, McKinseyho model 7S a benchmarking …viacAbstract:
The main goal of my bachelor thesis is the analysis of competition in the selected company. This work consists of two sections. The theoretical part defines the basic terms related to competition, competitiveness and situation analysis. The practical part focuses on applied theoretical knowledge on the selected company and processed marketing analysis such as PEST analysis, SWOT analysis, McKinsey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cmielová, Kristýna. Analýza konkurence ve vybrané firmě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Strategie rozvoje společnosti AIR TEAM, s.r.o.
Jan Polák -
Online marketingová strategie společnosti OŘÍŠEK s.r.o.
Miriam Nováková -
Analýza konkurence na trhu s magnety
Lenka Lakomá -
Podniková strategie stavební firmy Hotfol s.r.o. pro období 2022-2024
Andrej Vildomec -
Jak Covid-19 ovlivnil konkurenceschopnost vybraného hotelu
Nela Peterová -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Aleš Kadlec