Bc. Hana Černá

Diplomová práce

Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska

Cultural and social marketing environment of Romania
Anotace:
Diplomová práce se zabývá kulturním a sociálním marketingovým prostředím v Rumunsku. Cílem práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostřední Rumunska pro účely možného vstupu na tento trh. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního marketingového prostředí. Poté následuje představení Rumunska z ekonomického hlediska a obchodních aktivit. Jádrem praktické části …více
Abstract:
The thesis deals with the social and cultural marketing environment in Romania. The aim of the thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of Romania for the purpose of possible entry into this market. The theoretical part is focused on individual components of the international marketing environment. This will be followed by an introduction of Romania in economic and commercial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/whdx1/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management