Význam marketingu na trhu elektronické hudby – Robert Kuropatwa
Robert Kuropatwa
Bachelor's thesis
Význam marketingu na trhu elektronické hudby
The importance of Marketing in the Electronic Music Industry
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce na téma "Význam marketingu na trhu elektronické hudby" bylo ukázat provázanost mezi marketingovým plánováním a úspěšným uvedením hudebního díla zdarma na světový trh. Cíl práce jsem realizoval pomocí marketingového plánu, který byl na míru pro tento účel připraven. Díky získaným výstupním informacím a zpětné vazbě hudebního světa jsem vyhodnotil dosažené výsledky a porovnal …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis on the topic "The Importance of Marketing in the Electronic Music Industry" was to show the links between marketing and a successful release of a free electronic music single. The aim was realized through a tailor-made marketing plan suitable for the electronic music industry. Using the output information and valuable feedback from the music scene I was able to evaluate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2015
- Supervisor: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kuropatwa, Robert. Význam marketingu na trhu elektronické hudby. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing nezávislého hudebního vydavatelství
William Mendonca Sachambula -
Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek
Hana PLASSOVÁ -
Hudební producent: role a význam
Vojtěch Krpata -
Korálovec ježatý (Hericium erinaceus) jako producent biologicky aktivních látek
Klára Štefková -
Rod Pseudomonas jako patogen i jako producent bioaktivních látek
Lenka ŽURKOVÁ -
Distributor jako producent
Lucie Veselá -
Zahrádkář - producent čistých potravin či milovník chemie?
Eva Hrazdírová -
Brazílie jako největší producent kávy na světě
Lucie Brožová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights