Význam marketingu na trhu elektronické hudby – Robert Kuropatwa
Robert Kuropatwa
Bakalářská práce
Význam marketingu na trhu elektronické hudby
The importance of Marketing in the Electronic Music Industry
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce na téma "Význam marketingu na trhu elektronické hudby" bylo ukázat provázanost mezi marketingovým plánováním a úspěšným uvedením hudebního díla zdarma na světový trh. Cíl práce jsem realizoval pomocí marketingového plánu, který byl na míru pro tento účel připraven. Díky získaným výstupním informacím a zpětné vazbě hudebního světa jsem vyhodnotil dosažené výsledky a porovnal …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis on the topic "The Importance of Marketing in the Electronic Music Industry" was to show the links between marketing and a successful release of a free electronic music single. The aim was realized through a tailor-made marketing plan suitable for the electronic music industry. Using the output information and valuable feedback from the music scene I was able to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kuropatwa, Robert. Význam marketingu na trhu elektronické hudby. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing nezávislého hudebního vydavatelství
William Mendonca Sachambula -
Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek
Hana PLASSOVÁ -
Hudební producent: role a význam
Vojtěch Krpata -
Distributor jako producent
Lucie Veselá -
Rod Pseudomonas jako patogen i jako producent bioaktivních látek
Lenka ŽURKOVÁ -
Korálovec ježatý (Hericium erinaceus) jako producent biologicky aktivních látek
Klára Štefková -
Zahrádkář - producent čistých potravin či milovník chemie?
Eva Hrazdírová -
Brazílie jako největší producent kávy na světě
Lucie Brožová
Název
Vložil
Vloženo
Práva