Analysis of sales and customer support in IT services – Bc. Martin Ludík
Bc. Martin Ludík
Bakalářská práce
Analysis of sales and customer support in IT services
Analysis of sales and customer support in IT services
Anotace:
Práca sa zameriava na marketing IT firiem v Českej Republike. A spôsobom akým pôsobia tieto spoločnosti v oblasti predaja a marketingu svojich produktov a služieb. Práca zhromažďuje údaje o týchto firmách a analyzuje ich. Teoretická časť sa zaoberá najnovšími poznatkami v oblasti marketingu a predaja a snaží sa ich aplikovať na reálne situácie. Praktická časť skúma zozbierané údaje a poskytuje návod …víceAbstract:
The work focuses on marketing of IT companies in the Czech Repub- lic. The way these companies operate in the sales and marketing of their products and services. Thesis collects data about these firms and analyzes them. The theoretical part deals with the latest knowledge of marketing and sales, and tries to apply them to real life and situations. The practical section examines the gathered data and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rab9o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Lukáš Grolig
- Oponent: Mgr. Lucie Drábková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika