Prototyp vizualizace moderního autosalonu – Pavel Paulus
Pavel Paulus
Bakalářská práce
Prototyp vizualizace moderního autosalonu
Visualization prototype of a modern car dealership
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je zkonstruování prototypu vizualizace moderního autosalonu. Pro vytvoření prototypu bude použita technologie virtuální reality s pomocí programu využívaného pro tvorbu 3D aplikací a her. Teoretická část práce se zaobírá obecným popisem procesu rozhodování při koupi nového vozidla. V jednotlivých kapitolách je rozebrána problematika související s koupí nového automobilu …víceAbstract:
The main topic of this thesis is creating a prototype of modern dealership. For creating this prototype will be used virtual technology and Unreal Engine4. The theoretical part is focused on general decision making process when you are buying a new car. In the subtopics will be describing problems which occur when buying a new car compared to old method . The other parts will characterize different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Benda
- Oponent: Petr Benda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva