Strukturované úkoly jako edukační podpora pro integrovaného žáka s autismem a pro žáky v běžné ZŠ – Daniela RUMIANOVÁ
Daniela RUMIANOVÁ
Master's thesis
Strukturované úkoly jako edukační podpora pro integrovaného žáka s autismem a pro žáky v běžné ZŠ
Structurated Tasks as an Educational Programme for an Integrated Pupil with Autism and Elementary Pupils
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou a využitím strukturovaných úkolů u žáků v běžné základní škole, které byly primárně vytvořeny pro žáka s autismem. Teoretická část vymezuje pojem autismus, informuje o možnostech vzdělávání žáků s autismem se zaměřením na integraci v běžné základní škole, popisuje metodu strukturovaného učení a její principy. Praktická část je zaměřena na tvorbu strukturovaných úkolů …moreAbstract:
This thesis deals with the creation and use of structured tasks for pupils in the primary school, which were primarily created for students with autism. The theoretical part defines autism, informs about the education possibilities for pupils with autism focusing on integration at the elementary school, describes a method for structured learning and its principles. The practical part is focused on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2015
Accessible from:: 22. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUMIANOVÁ, Daniela. \textit{Strukturované úkoly jako edukační podpora pro integrovaného žáka s autismem a pro žáky v běžné ZŠ}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/atmukl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RUMIANOVÁ, Daniela. Strukturované úkoly jako edukační podpora pro integrovaného žáka s autismem a pro žáky v běžné ZŠ. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Aspekty individuální a skupinové integrace u žáků s Downovým syndromem
Tereza Milfajtová -
Individuální integrace dětí s PAS (poruchy autistického spektra) v prostředí sportovní Mateřské školy
Sylva RECOVÁ -
Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků
Radka ŠULÁKOVÁ -
Integrace žáků s poruchami autistického spektra do hlavního vzdělávacího proudu
Jakub Štěpánek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights