Instagram social media as a Customer Relationship Management tool – Maria Tomchanka
Maria Tomchanka
Bakalářská práce
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Sociální média Instagram jako nástroj řízení vztahů se zákazníky
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím Instagramu pro podniky jako podpůrného nástroje pro řízení vztahů se zákazníky. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda je Instagram platformou, která může firmám pomoci při budování a udržování vztahů se zákazníky. Dalším cílem je popsat funkce Instagramu a způsob jejich využití pro účely řízení vztahů se zákazníky (CRM). Bakalářská práce je rozdělena …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores using Instagram for businesses as a supportive tool for customer relationship management. The main objective of the bachelor thesis is to find out if Instagram is a platform that can help companies to build and maintain relationships with their customers. The other aim is to describe the features of Instagram and how they can be used for Customer Relationship Management …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89729
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Jana Syrovátková
- Oponent: Jana Fortinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89729
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
CRM v éře sociálních médií
Patrik Piščák -
Analýza trhu v oblasti social CRM
Michal Krokosch -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Analýza sociálního CRM předních českých společností
Jan Podzimek