Mgr. Filip Švehelka

Diplomová práce

Going Meta: Students' perceptions

Going Meta: Students' perceptions
Anotace:
Cílem tohoto akčního výzkumu bylo zjistit, jak žáci vnímají metakognitivní lekci a metakognici obecně. Během tohoto výzkumu byl využit kvantitativní metodologický přístup, aby bylo možné získat relevantní data. Výzkumu se zúčastnilo celkem 15 studentů brněnského gymnázia. Studenti absolvovali jednu vyučovací hodinu anglického jazyka doprovázenou metakognitivní výukou. Poté byl studentům rozdán dotazník …více
Abstract:
The purpose of this action research was to find out what are the students‘ perceptions of a metacognitive lesson and metacognition in general. A quantitative methodological approach was utilized during this study in order to acquire relevant data. A total of 15 students from a grammar school in Brno have participated in the study. The students have experienced one English lesson accompanied by metacognitive …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
  • Vedoucí: Dr. phil. Thomas Rankin
  • Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta