Dana Honzíková

Master's thesis

Brand management vybrané značky

Brand management of selected brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu brand managementu. Mým hlavním cílem bylo shrnout problematiku řízení značky a získané poznatky aplikovat na vybranou značku potravinářských výrobků na českém trhu, tj. zhodnotit její dosavadní řízení a současnou situaci a případně navrhnout doporučení do budoucna. K tomu využívám metodu případové studie, metodu dotazníkového šetření a metodu analýzy primárních a sekundárních …more
Abstract:
This thesis addresses the subject of brand management. My main objective was to summarize the issue of brand management and apply the acquired knowledge on the selected brand of food products on the Czech market, i.e. to assess its current management and the current situation and where appropriate, propose recommendations for the future. I use the case study method, the method of survey and analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26560