Dana Honzíková
Master's thesis
Brand management vybrané značky
Brand management of selected brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu brand managementu. Mým hlavním cílem bylo shrnout problematiku řízení značky a získané poznatky aplikovat na vybranou značku potravinářských výrobků na českém trhu, tj. zhodnotit její dosavadní řízení a současnou situaci a případně navrhnout doporučení do budoucna. K tomu využívám metodu případové studie, metodu dotazníkového šetření a metodu analýzy primárních a sekundárních …moreAbstract:
This thesis addresses the subject of brand management. My main objective was to summarize the issue of brand management and apply the acquired knowledge on the selected brand of food products on the Czech market, i.e. to assess its current management and the current situation and where appropriate, propose recommendations for the future. I use the case study method, the method of survey and analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26560
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26560
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Zefektivnění činností při řízení projektu divize Privátní značky ve společnosti Hügli Food
Michaela Martínková