Využití Kaufmanovy hodnotící baterie pro děti K-ABC při diagnostickém hodnocení dětí s dyslexií – Mgr. Barbora Svitková
Mgr. Barbora Svitková
Diplomová práce
Využití Kaufmanovy hodnotící baterie pro děti K-ABC při diagnostickém hodnocení dětí s dyslexií
Using of The Kaufman Assessment Battery for Children K-ABC in diagnostic assessment of children with dyslexia
Anotace:
Využití Kaufmanovy hodnotící baterie pro děti K-ABC při diagnostickém hodnocení dětí s dyslexií Předkládaná práce ověřuje možnosti Kaufmanovy hodnotící baterie pro děti při diagnostice dětí s dyslexií. Kaufmanova hodnotící baterie pro děti (K-ABC) je alternativní technikou, která zjišťuje úroveň inteligence a výkonnosti. Vychází z neuropsychologické teorie, založené na poznatcích Luriji. Nezaměřuje …víceAbstract:
Utilization of Kaufman Assessment Battery for Children in diagnostic assessment of children with dyslexia This thesis proves the possibilities of Kaufman Assessment Battery for Children in diagnostic assessment of children with dyslexia. Kaufman Assessment Battery for Children (K-ABC) is an alternative technique of intelligence and performance detection. The model is based on Luria´s neuropsychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vnyls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2011
- Vedoucí: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVITKOVÁ, Barbora. \textit{Využití Kaufmanovy hodnotící baterie pro děti K-ABC při diagnostickém hodnocení dětí s dyslexií}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/aubph5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie