Ing. Veronika Zvárová

Bakalářská práce

Proces zavedení nového produktu na trh

Process of launching a new product of the market
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou zavedení nového produktu na trh. V teoreticko – metodologické části shrnuji obecně toto téma za pomoci literatury zabývající se danou problematikou. Popisuji proces – tzn. sled logicky po sobě jdoucích navazujících činností při realizaci nového produktu na trhu. Rozebírám i jednotlivé části marketingového mixu a jejich vliv na úspěšné zavedení novinky …více
Abstract:
I am concerned with problem of Process of launching a new product of the market in my bachelor. In theoretical part I recapitule this subject by literature concerning this problem. I describe process – the connectedness of sucessive activities during realizing a new product of the market. I analyse individual parts of marketing mix and their influence to succesfull launching a new product of the market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radim Flegl, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance