Evaluace vybraného programu v rámci neformálního vzdělávání – Bc. Eva Bližňáková
Bc. Eva Bližňáková
Diplomová práce
Evaluace vybraného programu v rámci neformálního vzdělávání
Evaluation of specified informal educational program
Anotace:
Diplomová práce se zabývá evaluací vybraného programu v rámci neformálního vzdělávání. Cílem práce je zodpovědět hlavní výzkumnou otázku: „Jak hodnotí míru efektů použitých nástrojů v rámci Programu XY jeho účastníci?“ Diplomová práce se skládá ze tří částí. V teoretické části jsou vymezeny hlavní teoretické pojmy, dále se věnuje vzdělávání, zejména pak vzdělávání neformálnímu, nakonec se věnuje programu …víceAbstract:
This thesis focuses on evaluation of specified informal educational program. Its main goal is to answer the question: "How attendants evaluate effectiveness of educational instruments used in Program XY?" The thesis consists of three main parts. The first one explains theoretical background. It also discusses education with focus on informal education. The first part finishes with program and its tools …víceKlíčová slova
neformální vzdělávání profesní orientace vynořující se dospělost (intercultural relationships) kompetence profesní vize sebehodnocení motivace koučink socionika BIP workshop leadership Non-formal education professional orientation intercultural relationships competence professional vision self-esteem motivation coaching Socionics
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vriah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Winkler, Ph.D., Mgr. Lucie Hejtmánková
- Oponent: PhDr. Imrich Vašečka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání celoživotního učení se v oblasti sexuální výchovy dospělými v období vynořující se dospělosti
Veronika Slováková -
Vztah mezi intrapsychickou složkou sebe-diferenciace a častostí psychosomatických stesků v období vynořující se dospělosti
Denisa Konvalinová -
Zralé odpuštění jako potenciální strategie vyrovnávání se s rodičovskou křivdou v období vynořující se dospělosti
Dalimil STANĚK -
Souvislost duševní gramotnosti se specifickými copingovými strategiemi ve vynořující se dospělosti
Aneta SKALOVÁ -
Souvislosti odchodu z domova a prediktory načasování odchodu jako součást osamostatňování se v období vynořující se dospělosti
Lucie Lomičová -
Impostor fenomén v souvislosti s výchovnými styly v období vynořující se dospělosti
Johanka Laudová -
Charakteristiky vynořující se dospělosti: Mezigenerační porovnání
Kristýna Lázňovská -
Spokojenost v partnerství v závislosti na attachmentu v období vynořující se dospělosti
Katharina Kočí