Vesnice jako světové téma. Fotografie Jindřicha Štreita do roku 1989 – Imrich VEBER
Imrich VEBER
Bachelor's thesis
Vesnice jako světové téma. Fotografie Jindřicha Štreita do roku 1989
The Village As a Global Theme. Photographs by Jindřich Štreit Up to the Year of 1989
Anotácia:
V práci se zaměřuji na vývoj a kontinuitu tvorby Jindřicha Štreita zejména do roku 1989, respektive 1990. Zajímají mě první tvůrčí tendence a jejich pozdější přetavení v uvědomělou tvorbu s jasným koncepčním záměrem. Velký prostor je poskytnut také analýze rozsudku, na základě kterého byl autor pro svou fotografickou tvorbu odsouzen. Závěr práce se věnuje fotografiím a tvorbě v 80. letech s přihlédnutím …viacAbstract:
My study focuses on the evolution and continuity of Jindřich Štreit's work, mainly leading up to the year of 1989, or i.e. 1990. I am interested in his first creative tendencies and their later reshaping into work with clear conceptual purpose. A large section of the text is dedicated to an analysis of the judgement on the basis of which the author was found guilty for his photography. The conclusion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2012
Zverejniť od: 13. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedúci: Prof. PhDr. Ladislav Daniel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEBER, Imrich. Vesnice jako světové téma. Fotografie Jindřicha Štreita do roku 1989. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 12. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
The History of Art and the Theory of Art / The History of Art and the Theory of Art
Práce na příbuzné téma
-
Pozice dokumentární fotografie v Polsku v letech 1960 - 2020 (teoretická část)
Adrian Wykrota -
T: Současná polská divadelní fotografie. Tvorba nebo odkaz reality?
Tomasz Tyndyk -
Moralismus a teorie dokumentární fotografie
Barbora Kundračíková -
Pozice české dokumentární fotografie za normalizace
Čeněk Folk -
Estetické kvality reportážní a dokumentární fotografie
Lada HERUDKOVÁ -
Evoluce dokumentární fotografie v Polsku po roce 1989 (teoretická část)
Mariusz Forecki -
T: Voda v době antropocénu (skrze umění fotografie)
Anna Veronika Křížová -
T: Soudobá fotografie na plakátech Národního divadla Brno
Simona Šreková
Názov
Vložil
Vložené
Práva