Metody kritického myšlení ve výuce zeměpisu na základní škole – Bc. Filip ROM
Bc. Filip ROM
Diplomová práce
Metody kritického myšlení ve výuce zeměpisu na základní škole
Methods of critical thinkings in teaching geography at elementary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím metod kritického myšlení ve výuce vybraných geografických témat na základní škole. V práci je analyzováno kritické myšlení a následně sestaven test. Ten je použit jako pretest a posttest v kvaziexperimentu, ve kterém pracuje s kontrolní a experimentální skupinou, jejichž subjekty jsou žáci druhého stupně základní školy. Výstupem práce jsou učební materiály vytvořené …víceAbstract:
This thesis deals with the use of critical thinking method in the education of selected geographic topics at an elementary school. There is analyzed critical thinking in this work and subsequently created a test. This teat is used as pre-test and post-test in quasi-experiment, in which it works with a checking and an experimental group and which subjects are older pupils at the elementary school. Output …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Klára Vočadlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROM, Filip. Metody kritického myšlení ve výuce zeměpisu na základní škole. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / INF-Ge
Práce na příbuzné téma
-
Porozumění konceptu vrstevnice při výuce ve třídě a při terénní výuce: kvaziexperiment
Anežka Plevová -
Vliv výukového softwaru s dichotomickým typem úloh na výuku českého pravopisu na základní škole
Martina Skalková -
Moderní výukové metody použité v problematice podnebných pásů a jejich efektivnost na vybrané základní škole
Tuyet Nhung NGUYEN -
Zeměpis v pohybu - možnosti integrované výuky vzdělávacích oborů zeměpis a tělesná výchova (s praktickým zacílením na učební plán ŠVP Gymnázia, Prachatice, Zlatá stezka 137)
Dominik KIŠ -
Geografie průmyslu ve výuce zeměpisu na nižším sekundárním stupni v České republice a v Anglii (komparativní analýza)
Matyáš KALINA -
Analýza vybraných učebnic zeměpisu pro 7. třídu základní školy a jejich využívání ve výuce
Ondřej Splítek -
Problematika mezipředmětových vztahů přírodopis - zeměpis - fyzika ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na ZŠ z pohledu studentů učitelství přírodopisu pro ZŠ
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Analýza problémů začínajících učitelů zeměpisu
Claudia Tůmová