Factors contributing to increased number of iOS app downloads – Bc. Matěj Novotný
Bc. Matěj Novotný
Diplomová práce
Factors contributing to increased number of iOS app downloads
Faktory přispívající ke zvýšení počtu stažených aplikací v iOS
Anotace:
Tato diplomová práce poskytuje doporučení pro vývojáře a vydavatele aplikací potřebná pro marketing aplikací. Doporučení byla odvozena z výsledků kvalitativního výzkumu, testu použitelnosti u českých uživatelů iOS a z A/B testování dvou aplikací iOS uvnitř Apple app store. Výsledky vychází z datových analýz, které zahrnovaly také metodu zakotvené teorie a analýzu user flow. Výsledky byly dále …víceAbstract:
This thesis is providing with recommendations for app publishers, developers and app marketers. The recommendations were derived from results from a qualitative research, a usability test on Czech iOS users, and from A/B testing of two iOS apps inside the app store. The results came from data analyses which also involved the grounded theory method and user screen recording. The results were further …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních sítí na rozhodovací proces uživatele
David Grinberg -
Rozhodovací proces uživatele dopravního systému
Lukáš Černoch -
Vliv sociálních sítí na rozhodovací proces spotřebitele
Lucie Redlová -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Zapojování uživatelů sociálních služeb do procesu rozhodování
Kateřina KUČÁKOVÁ