Martin Dobeš
Bakalářská práce
Marketing v gastronomii
Marketing in the restaurant industry
Anotace:
Prvním cílem této práce je provedení analýzy vybraných recenzí restaurací na serveru Scuk.cz. Za druhý cíl jsem zvolil identifikaci častých chyb českých restaurací a hledání možností jak se těchto chyb vyvarovat nebo je změnit na pozitiva. Posledním cílem práce je návrh kreativních marketingových řešení, která by mohla restauracím v České republice dopomoci k udržení zákazníků stávajících a nalákání …víceAbstract:
First objective of this thesis is to analyze reviews of selected restaurants on the server Scuk.cz. My second aim is to identify common mistakes in Czech restaurants and finding possibilities how to avoid making these mistakes or changing them into positives. Last goal of this thesis is to propose creative marketing solutions which could help restaurants in Czech Republic retain current customers and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/64668
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Lenka Švecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/64668
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace La Gare Restaurants
Eliška Hrubá -
Analýza podmínek pro založení nové restaurace
Denisa Přibylová -
Komparace elektronického marketingu restaurací
Zuzana Balušková -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová