Marketingová komunikace Rothschildovy cukrárny – Bc. Barbora Smolková
Bc. Barbora Smolková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Rothschildovy cukrárny
Marketing Communication of the Rothschild's Confectionery
Abstract:
V této bakalářské práci je cílem zhodnotit marketingovou komunikaci Rothschildovy cukrárny a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Struktura práce je rozčleněna do čtyř základních částí. V první části jsou poskytnuty teoretické základy marketingové komunikace a marketingového mixu s důrazem na komunikační mix. Ve druhé části je charakterizována zvolená firma, jsou zkoumány její tržní pozice a současná …moreAbstract:
In this bachelor thesis the aim is to evaluate the marketing communication of Rothschild's Confectionery and to suggest possible improvements in this area. The structure of the thesis is divided into four main parts. The first part provides the theoretical background of marketing communication and marketing mix with emphasis on the communication mix. In the second part, the selected company is characterized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/r51ca/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jitka Krobová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMOLKOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová komunikace Rothschildovy cukrárny}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/av2req/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Hodnocení kvality hesel v počítačových systémech
Kamil Páral -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová