Theatre Performance in the English Language Lesson: Making Use of Preparation and Reflection – Bc. Tomáš Hájek
Bc. Tomáš Hájek
Diplomová práce
Theatre Performance in the English Language Lesson: Making Use of Preparation and Reflection
Theatre Performance in the English Language Lesson: Making Use of Preparation and Reflection
Anotace:
Účelem této práce je navrhnout konkrétní metody představení obsahu a pozadí literárního díla, které je tématem edukačního divadelního představení v rámci hodin anglického jazyka na českých středních školách. Práce obsahuje pět „modelů hodin.“ Každý z nich by měl pomoci učiteli představit a reflektovat konkrétní literární dílo a jeho konkrétní divadelní realizaci v hodině angličtiny. Zatímco druhá kapitola …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to propose a specific method of introducing the content (and context) of a literary work that is the subject of an educational theatre performance in Czech secondary school English language lessons. Five specific “lesson models” are designed each of which should help the teacher introduce and reflect on a specific literary piece as well as its particular dramatic realisation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e0o97/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Kačer, Ph.D.
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy