Nikola Bračíková
Bachelor's thesis
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
The offer of the selected tour operator
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá změnou nabídky vybrané cestovní kanceláře, konkrétně cestovní kanceláře Daen. Jejím cílem je popsat vývoj nabídky této cestovní kanceláře mezi lety 2017 až 2020 a přispět tak k odhalení silných stránek, na které by se cestovní kancelář měla zaměřit při marketingové komunikaci a slabých stránek, na kterých může nadále pracovat. Práce je rozdělena do tří kapitol. První je věnována …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the change of the travel agency’s offer, specifically the offer of the travel agency Daen. The main aim of the thesis is to describe the offer between the years 2017 and 2020 and to contribute to the detection of its strengths on which the travel agency should focus during marketing communication and weaknesses on which they should keep working. The bachelor thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82599
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2021
- Supervisor: Zdenka Petrů
- Reader: Martin Vaško
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82599
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza služeb cestovní kanceláře Travel & Bussiness Centre s.r.o. se zaměřením na svatební zájezdy v zahraničí
Erik Jahnický -
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Anežka ZBOROŇOVÁ -
Návrh vhodných odporúčaní pre zvýšenie konkurencieschopnosti cestovnej kance-lárie Alfa Travel
Matej Štefanka -
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová -
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Pavel Bureš -
Analýza a návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Melissa Travel, s.r.o.
Kamila Dalecká