Marketingová komunikace pro seniory – Bc. Kristýna Jursíková
Bc. Kristýna Jursíková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace pro seniory
Marketing communication for seniors
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace pro seniory. Teoretická část se věnuje především marketingovému mixu, nástrojům marketingové komunikace a segmentu seniorů. Zároveň představuje vybrané bankovní produkty a služby, které se objevují v praktické části. V praktické části jsou následně představeny komunikační aktivity Poštovní spořitelny/Ery (obchodní značky Československé obchodní banky …viacAbstract:
The theme of the bachelor thesis is marketing communication for senior citizens. The theoretical part is particularly focused on a marketing mix, marketing communication tools and the senior population segment. It also introduces selected banking products and services that are subsequently described in the practical part. The practical part continues by specifying communication activities of the Postal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cdyb9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna