Metodické listy pro výuku kaligrafie v estetické výchově na středních školách – Bc. Lenka Vymlátilová
Bc. Lenka Vymlátilová
Diplomová práce
Metodické listy pro výuku kaligrafie v estetické výchově na středních školách
Methodology Sheets for Calligraphy Teaching in Aesthetic Education lessons in High Schools
Anotace:
Primárním cílem práce je sestavit metodické listy pro výuku kaligrafie v estetické výchově na střední škole. V této práci jsou shrnuty základní didaktické poznatky o estetické výchově, které slouží především k vymezení způsobu výuky, pro který jsou metodické listy vytvořeny. V práci je vysvětleno proč je vhodné vyučovat kaligrafii. V diplomové práci jsou metodické listy, které jsou vhodné k vytištění …víceAbstract:
The primary objective of this thesis is to create methodology sheets for the calligraphy course in aesthetic education lessons at high school. In this thesis there are the basic didactic knowledge about aesthetic education summarized, which serve primarily to defining the way of teaching for which are the methodology sheets created. In this thesis is an explanation why is suitable teach calligraphy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ofsf6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Koudelková
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková -
Průniky estetické výchovy a výuky české poezie 20. století na středních školách – metodické listy
Michal Beredzas -
Metodické listy pro výuku estetické výchovy – proměny v architektuře: od zlatavé secese po bělavý funkcionalismus
Vendula Studecká -
Teaching English to High School Students through Structured Drama
Renáta Ježová -
Burnout among Czech high school English teachers
Kristina Chvalová -
The Most Common Mistakes in English Essays of Fourth-year High School Students
Klára Hrstková -
The Representation of Cultures within Czech and Chinese High-school Textbooks
Ondřej Šťastný -
Czech high school students' foreign language anxiety and its impact on their English oral examination performance
Jan Plachý