Aktívna úloha marketingových prieskumov v bankovníctve – Bc. Radovan Červeňák
Bc. Radovan Červeňák
Diplomová práce
Aktívna úloha marketingových prieskumov v bankovníctve
The Active Role of Marketing Research in Banking
Abstract:
The main objective of this thesis is based on the use of new forms of communication with clients and design focus of marketing research, which will explore the possibilities of effective communication with the client. The paper focuses on bank marketing, which is the Bank's strategically very important. The marketing mix is emphasized the importance of the product, especially the price, but without …víceAbstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je na základe využívania nových foriem komunikácie s klientom a navrhnúť zameranie marketingového prieskumu, ktorý bude skúmať možnosti efektívnej komunikácie s klientmi banky. Práca je zameraná na bankový marketing, ktorý je pre banky strategicky veľmi dôležitý. Z marketingového mixu je zdôraznená dôležitosť produktu, najmä jeho cena, ale bez komunikácie a distribúcie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/t1377/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy
Iveta GERŠÁKOVÁ -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu
Natália Drozdová -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Communication as a load bearing element of the Marketing Communication
Nikita Polivtsev -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova