Bc. Radovan Červeňák

Master's thesis

Aktívna úloha marketingových prieskumov v bankovníctve

The Active Role of Marketing Research in Banking
Abstract:
The main objective of this thesis is based on the use of new forms of communication with clients and design focus of marketing research, which will explore the possibilities of effective communication with the client. The paper focuses on bank marketing, which is the Bank's strategically very important. The marketing mix is emphasized the importance of the product, especially the price, but without …viac
Abstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je na základe využívania nových foriem komunikácie s klientom a navrhnúť zameranie marketingového prieskumu, ktorý bude skúmať možnosti efektívnej komunikácie s klientmi banky. Práca je zameraná na bankový marketing, ktorý je pre banky strategicky veľmi dôležitý. Z marketingového mixu je zdôraznená dôležitosť produktu, najmä jeho cena, ale bez komunikácie a distribúcie …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2013
  • Vedúci: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance