Nikita Horatschkeová

Master's thesis

Personal branding

Personal branding
Abstract:
Diplomová práce je věnována výzkumu vlivu osobní značky manažerů na jejich profesní život. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodickou a praktickou. V teoretické části lze nalézt řadu definic a pojmů týkajících se značky, osobní značky a komunikace osobní značky. Zvolenou formou metodologie je kvalitativní výzkum, přesněji hloubkové rozhovory. Praktická část se zabývá rozhovory s jednotlivými …more
Abstract:
The Master thesis is dedicated to the research of the influence of the personal brand of several managers on their professional life. This thesis is divided into three parts – theoretical, methodical and practical part. The terms and definitions related to brand, personal brand and personal brand communication can be found in the theoretical part. The chosen kind of methodology is qualitative research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2018
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Petr Machanský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73400