Monika Hříchová

Bakalářská práce

Kdo kupuje luxusní českou módu?

Who is buying luxury Czech fashion?
Anotace:
Tato práce se zabývá determinanty nákupu luxusní módy od českých návrhářů. Hlavní závěry světových studií jsou v českém prostředí zkoumány na základě dat samotných návrhářů a podnikatelů. Informace o svých zákaznících zprostředkovaly firmy Veršatyl a One Life. Kvalitativní data získaná z dotazníku od značky Veršatyl jsou zkoumána pomocí popisné statistiky. Informace plynoucí ze statistik nákupu od …více
Abstract:
This bachelor thesis is looking for the determinants of buying luxury fashion by Czech designers. The main conclusions of worldwide studies are examined based on data provided by the designers. Customer information were provided by companies Veršatyl and One Life. Qualitative data from the Veršatyl brand are examined using descriptive statistics. Data resulting from the purchase statistics from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
  • Vedoucí: Petr Špecián
  • Oponent: Lukáš Máslo

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53319

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie