Monika Hříchová
Bakalářská práce
Kdo kupuje luxusní českou módu?
Who is buying luxury Czech fashion?
Anotace:
Tato práce se zabývá determinanty nákupu luxusní módy od českých návrhářů. Hlavní závěry světových studií jsou v českém prostředí zkoumány na základě dat samotných návrhářů a podnikatelů. Informace o svých zákaznících zprostředkovaly firmy Veršatyl a One Life. Kvalitativní data získaná z dotazníku od značky Veršatyl jsou zkoumána pomocí popisné statistiky. Informace plynoucí ze statistik nákupu od …víceAbstract:
This bachelor thesis is looking for the determinants of buying luxury fashion by Czech designers. The main conclusions of worldwide studies are examined based on data provided by the designers. Customer information were provided by companies Veršatyl and One Life. Qualitative data from the Veršatyl brand are examined using descriptive statistics. Data resulting from the purchase statistics from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53319
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Petr Špecián
- Oponent: Lukáš Máslo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53319
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Fast Fashion Consumer Behaviour
Nyvanrady So -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
Leoš Pajer -
Udržitelné chování spotřebitele na trhu módy
Lucie Šimáková